مقالات

چه مدل پالتو شما را خوش استایل‌تر نشان می‌دهد؟

نکات مهم در انتخاب پالتو برای استایل های متفاوت

پالتوها یکی از مدل ‌های پوشش مورد علاقه و پرطرفدار در فصل ‌های سرد سال یعنی پاییز و زمستان هستند. بیشتر این پالتوها از طراحی ‌های جذاب و شیکی برخوردار هستند که اگر با هر لباسی ست و پوشیده شوند، زیبایی آن را چندین برابر می کنند. بیشتر افراد با خریداری پالتو ای جذاب و مدرن سعی می کنند با این مدل پالتو برای خوش استایل تر شدن اقدام کنند.

استایل ‌های متفاوت با پالتو

همان طور که گفته شد پالتوها از جمله پوشش ‌های کاربردی و بسیار محبوب در فصل زمستان و پاییز هستند که موجب گرم شدن بدن و همین طور موجب ایجاد استایل ‌های متنوع و شیک می ‌شوند. به وجود آمدن استایل با پالتو کمی پیچیده و چالش برانگیز است که البته این معضل فقط مختص خانم ‌ها نیست. برای این که بتوانید یک پالتو مناسب با استایل خود پیدا کنید، باید با شکل و فرم بدن خود آشنا باشید و طبق آن به انتخاب بپردازید.

هر مدل پالتو برای خوش استایل تر شدن مناسب نیست و پالتویی که روی تن یک فرد به زیبایی جلوه می کند، روی تن فرد دیگر این جذابیت را نخواهد داشت. به طور مثال پالتوهای بلندی که کمربند دارند، برای افرادی مناسب هستند که فرم بدن آنها مانند ساعت ‌های شنی است و این پالتو در بدن افرادی که فرم آنها مثلثی شکل است، ایده آل به نظر نمی ‌رسد. پس متوجه می ‌شویم که فرم بدن هر فرد یکسان و یک شکل نیست؛ البته هستند افرادی که فرم یکسانی دارند. پس با دانستن فرم استایل خود می ‌توانید در ایجاد یک استایل جذاب و شیک با پالتو موفق تر عمل کنید.

چند نکته مهم برای داشتن استایلی شیک در زمستان

در خرید و انتخاب مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن و تهیه پالتوهای مدرن به چند نکته باید توجه کرد. چرا که می تواند در ایجاد یک استایل جذاب و شیک به شما کمک کند. این نکات شامل موارد زیر هستند:

توجه کردن به فرم و شکل بدن

در زمان تهیه پالتو باید شکل و طرح‌ های پالتو با فرم بدن شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال اگر کل بدن شما به شکل مستطیل است، از پالتو‌هایی استفاده کنید که منحنی و جزئیاتی در کمر داشته باشد تا بتوانید با فرم بدن خود آن را به تعادل برسانید.

دقت به ابعاد و اندازه

باید اطمینان داشته باشید، پالتویی را که انتخاب می کنید که به سایز و اندازه شما باشد و بتوان آن را در بدن تنظیم کرد. زیرا پالتوی خوب و مناسب باید به فرم بدن فرد بنشیند تا او احساس راحتی داشته باشد.

انتخاب رنگ ‌های مناسب

توجه به رنگ پالتو بسیار اهمیت دارد و افرادی که می خواهند با مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن اقدام کنند، می ‌توانند از رنگ ‌های تیره مانند: خاکستری، سیاه، نیرو و بژ استفاده کنند تا استایل مدرنی برای خود ایجاد کنند. این رنگ ‌ها باید با علاقه و سلیقه شخصی هم متناسب باشد تا بتوانید با دیگر البسه ‌های خود آن را ست و هماهنگ کنید.

دقت به جزئیات

به دلیل اینکه پالتوهای مدل مدرن از جزئیات جذاب و طرح ‌های خاص مانند چاپ ‌ها، دکمه ‌های زیبا، طرح‌ ها و جیب ‌ها برخوردار هستند که دقت و توجه به این طراحی ‌ها و مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن و اصالت بخشیدن در فرد موثر خواهد بود.

برای خوش استایل ‌تر شدن از چه رنگ بندی برای پالتوها استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید کمی در استایل خود تغییراتی را به وجود بیاورید، باید روی قسمت بزرگی از شکل و ظاهر خود تمرکز کنید. باید توجه داشت که برای پالتوهایی که برای فصل ‌های سرد در نظر می گیرید، رنگ ‌ها، بسیار تاثیرگذار هستند. امروزه رنگ ‌های متنوع تیره و خنثی در هر کمدی یافت می ‌شوند و می ‌توان با پوشش ‌هایی با رنگ ‌های زیبا و شاد یک قدم به خوش استایل ‌تر شدن نزدیک ‌تر شد. در این مطلب به چند نمونه از ترکیب رنگی مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن می ‌پردازیم که عبارت اند از:

  • ترکیب پالتوهایی با رنگ ‌های کرم و استفاده کردن از بلوز طوسی و کیف و کفش مشکی در نهایت می ‌تواند یک استایل پرطرفدار و زیبا ایجاد کند.
  • با استفاده از ترکیب رنگ ‌هایی مانند: سرمه‌ ای و کرم در مهمانی ‌ها می توان ترکیب هیجان انگیزی ایجاد کرد. یک فرم سرمه ‌ای با شلوار به رنگ مشکی و کت به رنگ نسکافه‌ ای یا کرم هم می تواند بسیار جذاب باشد.
  • از استایل ‌های بسیار محبوب در بین دخترها ترکیب کردن لباس ‌های یکسره زیر پالتو است که با رنگ بندی ‌های متنوع می ‌توان برای پالتو و اورال خود استفاده کرد.
  • از ترکیب رنگ شیک کرم و مشکی که بسیار جذاب است، نمی توان گذشت. یک پالتو با کت کرم و شومیز مشکی یا تونیک را می ‌توان با هم ست کرد. در آخر رنگ کیف را هم با رنگ پالتو می ‌توان هماهنگ انتخاب کرد.
  • نمونه ترکیب رنگی که بسیار ساده بوده و بیشتر اوقات مورد استفاده قرار می گیرد، ترکیب رنگ قهوه ای و کرم است که می ‌توان با کیف و شلوار قهوه ای آن را هماهنگ کرد و یک مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن در پاییز به وجود آورد.
  • از پالتوهایی به رنگ زرشکی می ‌توان در استایل ‌های متنوع به کار برد. زیرا پالتوی زرشکی را می ‌توان با رنگ ‌های طوسی، مشکی و سفید، ست کرد. همچنین این مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن می ‌تواند انتخاب خوبی باشد و استایلی مناسب و ایده آل را به وجود می آورد.

کلام پایانی

بیشتر خانم‌ها به دلیل وجود پالتوهای زنانه متنوع زیبا و پوشیدن آنها در روزهای سرد زمستان طرفدار این نوع پوشش هستند و از پوشیدن لایه به لایه لباس خرسند می ‌شوند. امروزه تنوع پالتوها بسیار زیاد بوده و می ‌توان از انواع مدل پالتو برای خوش استایل ‌تر شدن استفاده کرد. چرا که خانم ‌ها حداقل چند پالتوی زمستانی را در کمدهای خود دارند تا بتوانند با استایل ‌های جذاب و شیک در جامعه ظاهر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *