مقالات

برای تابستان پیراهن ساحلی بهتر است یا مانتو نخی ؟هر کدام برای چه کسانی مناسب می باشد؟

ساحلی بهتر است یا مانتو نخی

زمانی که به فصل زیبای تابستان نزدیک می ‌شویم، مهم‌ ترین مسائل و نکاتی که مورد توجه قرار می گیرد، تهیه لباس ‌های تابستانی است که برای این فصل مناسب و کاربردی باشد و در عین کاربردی بودن جذاب و استایل را هم تکمیل کند. زمان تهیه این نوع البسه‌ ها به جنس پارچه و رنگ مناسب فصل تابستان هم باید توجه کرد که بتوان به راحتی از آنها استفاده کرد و باید حتما خنک‌ تر باشند. در این مقاله از  مزون لباس ثامن، می خواهیم بدانیم که در تابستان، تهیه پیراهن ساحلی بهتر است یا مانتو نخی و کدام کاربرد بیشتری  دارد.

 

جایگزین مانتو برای پوشیدن

با وجود تنوع بسیار زیاد رنگ و طرح ‌های لباس می ‌توان به راحتی هر لباسی را با هر جنسی تهیه کرد و جایگزین لباس ‌های دیگر خود کرد. افرادی که در تابستان تمایل به پوشیدن مانتو ندارند، پیراهن ‌های متنوعی وجود دارد که می ‌تواند آنها را جایگزین کند. این پیراهن ‌ها مانند: پیراهن ساحلی، پیراهن آستین دار، پیراهن بدون آستین هستند که هر فردی می ‌تواند طبق سلیقه خود و نسبت به قد و وزن از مدل ‌های متنوع انتخاب کند. افراد قد بلند و لاغر بهتر است پیراهن ‌هایی طرح‌ دار و چین خورده برای خود انتخاب کنند و پیراهن ‌هایی دارای چهارخانه ‌های ریز و درشت هم می ‌تواند اندام فرد را بهتر جلوه دهد. برای اینکه بدانید پیراهن ساحلی بهتر است یا مانتو نخی باید ویژگی ‌های هر کدام را بدانید و مزیت ‌هایی که استفاده از آنها دارد را بدانید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید. پیراهن ‌های اورسایز در تابستان بسیار ترند می ‌شوند؛ زیرا این لباس ‌ها به راحتی عبور و مرور هوا را انجام می ‌دهند و فرد می ‌تواند یک استایل کژوال داشته باشد. شومیز های آزاد و بلند هم می‌ تواند در سپری کردن تابستان گرم شما را یاری کند و سارافون ‌هایی که دارای مدل و رنگ و طرح ‌های متنوعی هستند را می ‌توان جایگزین مانتو زنانه شیک کرد. بعضی از شومیز های کوتاه جلوه بیشتر و تن پوش راحتی هستند و مانند بعضی از مانتو های تابستانی دست و پاگیر نمی ‌شوند.

 

انواع استایل تابستانی

تابستان با گرمایی که دارد موجب می ‌شود پوشش در این فصل از اهمیت زیادی برخوردار باشد و نباید در این فصل فقط به شیک بودن و مد توجه کرد. باید به نازکی لباس و خنک بودن آن برای پوشش بیشتر توجه کرده و باید بدانید ساحلی بهتر است یا مانتو نخی؟ برای داشتن استایل خوب در تابستان انتخاب ‌های زیادی وجود دارد. این انتخاب ‌ها عبارت اند از:

 

استفاده از مانتوهای گشاد

در فصل تابستان مانتوی گشاد یکی از گزینه ‌های خوب است که دارای رنگ ‌ها و مدل ‌های شاد و زیبا هستند. یکی از این مدل‌ ها مدل مانتو عبایی است که بلند و جلو باز دوخته می ‌شود و به دلیل خنکی و سبکی یکی از انتخاب ‌های افراد شیک پوش به شمار می ‌آید و مناسب بیشتر افراد است. از دیگر مانتوهای تابستانی مدل کیمونو است که در طرح‌ های بلند و کوتاه و بیشتر از جنس نخ تولید می ‌شود. این مانتوها دارای آستین ‌های گشادی هستند که می ‌تواند گزینه مناسبی برای تابستان باشد. در جواب سوال پیراهن ساحلی بهتر است یا مانتو نخی می ‌توان گفت هر فردی طبق سلیقه می ‌تواند از هر دو مدل استفاده کند؛ زیرا هر کدام کاربردی بوده و علاقه مندان زیادی دارند. مانتوهای جلوبسته که خنک و سبک هستند نیز می ‌توانند انتخاب خوبی باشند؛ زیرا به دلیل تراکم پارچه نیاز به پوشیدن لباس دیگر در زیر مانتو نیست. این مانتوها از لحاظ قدی روی زانو هستندکه برای پوشیدن بسیار راحت بوده و دارای دو یا سه دکمه در بالاتنه هستند. از دیگر مانتوها می ‌توان به مانتوهای حریر اشاره کرد که بسیار شیک بوده و خنک، سبک و بسیار پرطرفدار هستند و فقط نیاز به مراقبت زیاد دارند. این مانتوها زیبایی خاص خود را داشته و در نوع خود بسیار شیک و مناسب بیشتر افراد است.

 

پیراهن ‌های ساحلی

بعضی اوقات، تابستان بسیار شرجی و گرم می ‌شود که حتی فرد نمی ‌تواند شلوار به تن کند؛ زیرا فرد عرق سوز شده و ممکن است دچار بیماری ‌های پوستی شود. پس انتخاب پیراهن ساحلی در زیر مانتوهای جلو باز بسیار کاربرد دارد و بیشتر مانتوهای حریر روی ساحلی پوشیده می ‌شوند و شما را از پوشیدن شلوار راحت می‌کنند. اگر می ‌خواهید بدانید که پیراهن ساحلی بهتر است یا مانتو نخی می ‌توان گفت هر کدام کاربرد خود را دارد و مناسب افراد متفاوت بوده و حتی می ‌توان هر دو را با هم مورد استفاده قرار داد. این پیراهن ‌ها امروزه در رنگ ‌های بسیار شاد گل دار و طرح‌ های زیبا تولید می ‌شود.

 

استفاده از شلوارهای بگ یا گشاد

از دیگر استایل ‌های مناسب فصل تابستان شلوارهای بگ یا گشاد است که از دور شبیه دامن بوده و حتی به آنها شلوار دامنی می‌گویند و نوع مجلسی و عادی آن در بازار وجود دارد. البته استایل ‌های متفاوت و زیبایی برای تابستان وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند و خرید هر کدام مفید و کاربردی است.

 

انواع استایل تابستانی؟ساحلی بهتر است یا مانتو نخی

 

مانتو و پیراهن ساحلی را چطور می ‌توان ست کرد؟

با دانستن پاسخ سوال ساحلی بهتر است یا مانتو نخی می توان گفت که اگر فردی تمایل دارد برای بیرون رفتن روی پیراهن ساحلی مانتو بپوشد باید مانتوهایی از جنس پنبه، بدون چین و نازک و خنک استفاده کند. مانتوهای جلو باز یکی از بهترین ها به عنوان رویه ساحلی ‌ها هستند که دارای طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع طبق سلیقه افراد هستند و نباید از رنگ ‌های مکمل هم غافل شد. اگر فردی با جثه و سایز بزرگ هستید بهتر است از مانتوهای تک رنگ و ساده استفاده کنید و اگر دارای جثه کوچک و ریز استخوانی هستید، بهتر است از مانتوها و لباس ‌های طرح ‌دار و ساده انتخاب کنید. پس اگر می‌خواهید بدانید پیراهن زنانه ساحلی بهتر است یا مانتو نخی باید گفت هر دو کاربردی هستند و می ‌شود یکی را برای پوشش بهتر دیگری استفاده کرد یا حتی به تنهایی که در هر صورت نسبت به جنس و طرح هر دو کاربردی هستند. پیراهن ‌های ساحلی به دلیل گشاد بودن باید در انتخاب آن به کمر لباس و یقه آن توجه کرد تا شما را با استایلی مرتب جلوه دهد.

 

کلام پایانی

با تمام مزایایی که مانتوهای نخی و ساحلی ‌ها دارند، نمی ‌توان گفت ساحلی بهتر است یا مانتو نخی؛ زیرا هر دو از انتخاب ‌های مناسب برای فصل تابستان هستند که بسیار کاربردی بوده و می ‌توان مانتوها را روپوشی برای پیراهن ساحلی به کار برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *