مقالات

با رنگ های مانتویی که استایل ما را گران تر نشان می دهند آشنا شوید

رنگ های مانتو گران

مانتو در استایل خانم ‌ها نقش مهمی دارد و انتخاب رنگ مانتو یک موضوع مهم در استایل ما به حساب می‌آید. قبل از انتخاب رنگ مانتو باید بدانیم که چه مدل مانتویی بیشتر به ما می‌آید و سپس رنگ مناسبی را که استایل ما را زیباتر و گرانتر نشان بدهد انتخاب کنیم.
انتخاب رنگ لباس کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد و هر فرد استایل و رنگ مورد علاقه خود را دارد اما برخی رنگ‌ها استایل ما را زیباتر و گرانتر نشان می‌دهند و از این رنگ‌ها میتوانیم برای انتخاب مانتوی خود استفاده کنیم.

رنگ های مانتو گران شامل چه رنگ هایی میباشد؟

رنگ کرم:

یکی از رنگ‌های شاد و خنثی رنگ کرم می‌باشد. این رنگ بیشتر در فصول گرم سال استفاده می‌شود و انتخاب بسیار مناسبی است زیرا رنگ روشن دارد و علاوه بر ست شدن با رنگ‌های تیره می‌توانید آن را نیز با رنگ‌های شاد هم ست کنید. این رنگ به خوبی با رنگ نارنجی سبز و حتی قرمز ست می‌شود رنگ کرم استایل را شکیل تر نشان می‌دهد ‌و تاثیر زیادی در گرانتر نشان دادن استایل شما دارد.

رنگ طوسی:

رنگ طوسی از رنگ‌های خنثایی است که از طیف خاکستری تیره تا خاکستری روشن رنگ را در حیطه رنگ‌های لاکچری قرار داده است. رنگ خاکستری را می‌توانید با خودش یعنی خاکستری تیره و خاکستری روشن ست کنید. ترکیب رنگ سفید مشکی و خاکستری از پرطرفدارترین استایل ساده و شیک می‌باشد. ترکیب رنگ طوسی و یک شلوار مشکی نیز از ساده ‌ترین و شیک ترین استایل‌ های پرطرفدار به حساب می‌آید.

رنگ مشکی:

رنگ مشکی یکی از قدیمی ‌ترین رنگ‌هایی می‌باشد که همیشه پرطرفدار بوده و امروزه نیز بسیاری از افراد از رنگ مشکی برای داشتن یک استایل شیک استفاده میکنند. با رنگ مشکی تنوع ‌هایی که می‌شود در تضاد با آن استفاده کرد بی شمار است. یکی از جذاب ترین این تضادها رنگ مشکی سفید می‌باشد. رنگ مشکی نمایان کننده جذابیت و ظرافت می‌باشد و باعث گران تر نشان دادن استایل شما میشود.

رنگ شکلاتی:

رنگ تیره معمولا شما را فردی با نفوذ و با پشت کار نشان می‌دهد. اگر به دنبال یک استایل شیک و بی‌نظیر هستید حتماً رنگ شکلاتی را امتحان کنید. در بین زیباترین رنگ در طیف رنگ قهوه‌ای متعلق به رنگ شکلاتی می‌باشد، این رنگ شما را جسور و شاد و سرزنده نشان می‌دهد. ترکیب این رنگ و رنگ شیری یک ترکیب فوق العاده زیبا می‌باشد که استایل شما را نیز گرانتر نشان می‌دهد.

رنگ های مانتو گران

چند نکته برای زیباتر شدن استایل

۱. استفاده از کمربند

شما می‌توانید به انواع لباس های خود مانند دامن ، شلوار ، مانتو و … کمربند اضافه کنید. کمربند باعث مرتب شدن و زیباتر شدن ظاهر شما می‌شود و برای لباس مانند یک معجزه عمل می‌کند. پارچه های آویزان ظاهر شما را نامرتب نشان می‌دهد اگر پیراهنی پوشیده ‌اید که کمر آزادی دارد پیراهن خود را با کمربند ببندید.

۲. اتو کردن

اتو کردن لباس با اینکه زمان کمی میبرد اما ارزش بالایی دارد. برای رفتن به هر مکانی، شب قبل لباسی که می‌خواهید بپوشید را از کمد بیرون بیاورید و آن را حتماً اتو کنید زیرا چروک‌ های روی لباس استایل شما را ارزان‌تر نشان می‌دهد.

۳. انتخاب رنگ

یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی گرانتر نشان دادن استایل شما انتخاب رنگ مناسب می‌باشد. رنگ‌های قهوه‌ای و ارغوانی وقتی با مواد بی‌کیفیتی ترکیب شوند یا در لباس‌ هایی که طرح‌ های چاپی در مورد استفاده قرار بگیرد ظاهر بد و کهنه ای را برای استایل شما به وجود می‌آورد. در انتخاب رنگ دقت کنید و رنگ هایی مانند سیاه ، سفید و فیروزه‌ای را برای استایل خود انتخاب کنید.

۴. انتخاب پارچه

در انتخاب پارچه کیفیت را در نظر بگیرید و از پارچه‌ های براق دوری کنید، زیرا باعث می‌شود استایل شما ارزان به نظر برسد. شما می‌توانید از پارچه ‌های ابریشمی و ساتن که دارای کیفیت بالایی هستند و استایل شما را گرانتر نشان می‌دهند استفاده کنید.

۵. سایز مناسب

حتماً دقت داشته باشید لباسی که خریداری می‌کنید کاملاً اندازه و مناسب سایز شما باشد، زیرا لباس هایی که یا خیلی تنگ و یا خیلی بیش از حد گشاد باشند استایل شما را بد و ارزان نشان می‌دهند.

رنگ های مانتو گران

نکته ی پایانی

انتخاب رنگ در گران تر نشان دادن استایل شما تاثیر زیادی دارد، معمولا ترکیب رنگ‌های سفید مشکی، کرم مشکی و یا رنگ طوسی که از رنگ های مانتو گران می باشد، ظاهری لوکس و گران قیمتی را برای شما رقم می زند. با رعایت نکته‌ هایی مانند انتخاب سایز مناسب، استفاده از اکسسوری، اتو کردن، انتخاب پارچه مناسب، از بین بردن نقص لباس و انتخاب رنگ مناسب می‌توانید استایلی شیک تر و گرانتر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *